SabrinaSabrinaBruger på akvarie - danmarks største akvariegalleri
Dato: 2014-4-13

Sabrina Tilmeldt: apr 2014
Emne: 1
Svar: 6
Akvarier: 3

Stimefisk

En nemt og hurtigt spørgsmål..

Hvor mange fisk skal der til for at danne en stime?

Jeg har nemlig denne lonesome rider

Gå til sidste svar »

Svar til: Stimefisk

• Sabrina Tilmeldt: apr 2014
    5 år siden

Akvariet er 54 liter og der går også 10 platyer..

Det er et akvarie jeg har overtaget med et samsurium af fisk..

Det startede med havedamsfisk, en platy og den ene stimefisk.

Har nu fået de stakkels havedamsfisk væk og fået nogle flere platyer, da vi havde nogle på arbejdet som skulle væk..

5 år siden

Har nemlig fundet et sted der har den fisk billedet viser og vil købe dem senere i dag..

5 år siden

Søger på dem, men det bliver først når jeg er flyttet, behøver ikke at proppe akvariet, så og skal flytte fra københavn til jylland

• Frederik Tilmeldt: mar 2013
    Emner: 15
    Svar: 247
    5 år siden

Den hedder Skybjergfisk og er en lille stimefisk som skal holdes med ca 6-10 fisk. Meget fredlig fisk og nem at få til at yngle.

Og sommerfugl helt. Vil lige sige at dit navn ikke passer helt til din viden 4-5 sommerfugl cichlider går ikke sammen i et lille akvarie. Så snart de bliver kønsmodne slår de/det stærkeste par de andre ihjel. De er meget aggressive når de danner par, og de vælger et lille territorium f.eks. en flad sten eller en stub hvor de har mulighed for at gemme sig. Det bevogter de grundigt. Så KUN et par i et 54L akvarium. 2 par i et 200L akvarium ca.

Svar til: Stimefisk

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...