Saad SSaad SBruger på akvarie - danmarks største akvariegalleri
Dato: 2013-5-7

Saad S Tilmeldt: apr 2013
Emner: 6
Svar: 243
Akvarier: 3
Fotoalbum: 1
Videoer: 2

Kampfisk døende

Hey der ude,
er den en af jer der kan lure hvad fisken fejler dette er sket før på 2 andre kampfisk kan ikke forstå det det kommer bare ligepludselig. Den ene dag er de sunde og raske dagen efter er de hævet, blege og ligger på bunden.. Dette sker kun for mine kampfisk som er oppe i alderen.. vandet er blevet skiftede her til morges, og bliver skiftede hver uge, og bunden bliver renset for fiske afføring i den forbindelse

Gå til sidste svar »

Svar til: Kampfisk døende

• Saad S Tilmeldt: apr 2013
    6 år siden

Det skal siges de tidligere kampfisk døde og den her er nok os død når jeg kommer hjem

• Adam S Tilmeldt: maj 2013
    Svar: 3
    6 år siden

jeg ved hvorfor du har to kampfisk hanner man må kun have en ellers kæmper de til døden udanset hvor stort akvariet er jeg har selv en og har haft 2 hunner til ham men de er meget aggressiv fisk , du må helst ikke have nogen guldfisk eller andre fisk som har lange finner fordi så angriber de fisken/jager den.

6 år siden

glemte at skrive at på et af dine billeder er der to kampfisk en rød og blå hanner får altid længst finner bortset fra hunner de får noget mindre .

6 år siden

Oka nu gik du fuldstændig off topic iøvrigt er det en hun og ikke en han på det billede.. er udemærket klar over at hanner ikke kan sammen har derfor os kun en han..Hvis du ikke har noget relevant om emnet at tilføje så lad venligst vær

6 år siden

Og til dit andet inlæg.. Du ved tydeligvis intet om kampfisk, hanner i Naturen har korte finner. de store lange og flotte finner er fremavlet af mennesker.. Og hunner ligesom den på billedet kan os have rimelig store finner godt nok aldrig ligeså store som de unaturlige fremavlet hanner

6 år siden

jeg ved meget jeg har selv masser af fisk. og dit vand er not ikke rent nok til kampfisk

6 år siden

du da for uintelligent du ved tydeligvis ingen ting om fisk gider seriøst ikke at spilde min tid på en 17 årig dreng som tror han ved bedre.. hold dig til emnet ved du intet om emnet som er tilfældet lige nu, så lad være med at kommentere det.. du fatter ingen ting og forstår heller ikke hvad der bliver skrevet.. hvis mit vand i akvariet ikke var rent nok hvorfor skulle mine ældste kampfisk så bliver 1½ år gamle? deres normale leve tid er cirka 2 år..

Svar til: Kampfisk døende

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...