Dorte JDorte JBruger på akvarie - danmarks største akvariegalleri
Dato: 2017-8-10

Dorte J Tilmeldt: aug 2017
Emne: 1

54 l akvarie?

Hej allesammen

Jeg er ny omkring det her med fisk, men vil gerne have et lille hygge akvarie.
Jeg har fundet et på 54 l, som jeg synes passer perfekt. Jeg vil dog først høre, fra nogen der kender til hele fiskeverdenen(næsten), om der overhovedet er nogle fisk der kan trives med den plads, og evt. hvilke fisk?

Vi har før haft akvarie, men jeg har været så lille at jeg ikke var særlig meget inde i pasningen af dem.

Jeg har kigget lidt på Bettaerne, men som sagt ved jeg ikke ret meget om fisk, og hvor artsaggressive de som sagt er, og slet ikke hvor mange man kan have i et 54 l akvarie osv.

Jeg vil helst ikke have normal og rød neonfisk, for dem havde vi meget da jeg var bette, og har stadig traumer efter alle de unger de fik

Jeg kunne egentlig også godt tænke mig på længere sigt at have "eksotiske fisk", her tænker jeg på Bali hajer, ål osv.

Men først og fremmest skal jeg have startet op, og det vil jeg gerne med jeres hjælp

Alt modtages med kyshånd, tak!

Gå til sidste svar »

Svar til: 54 l akvarie?

• Saad S Tilmeldt: apr 2013
    Emner: 6
    Svar: 244
    Akvarier: 3
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 2
    6 måneder siden

dav..

jeg havde i sin tid en han kampfisk og 3-4 hunner i mit 54 liters akvarie.. du skal dog være forsigtig med kampfisk de kan godt være agressive overfor hinanden.. jeg har også været glad for dvægsugemaller en lille håndfuld på 4-5 stykker og så ville jeg personligt ikke fylde mere op

Svar til: 54 l akvarie?

Relaterede emner

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...